Escòcia - Mull

El dia 16 vam marxar d'Inverness i vam passar una nit a Fort William. Però va ser el dia següent que ens vam dirigir finalment cap a l'illa de Mull. Vam haver d'agafar el ferri que sortia d'Oban a les dos, però vam passar el matí mirant el port on vam veure gavinots, gavians, cornelles emmantellades, un somorgollaire i dos somorgollaires alablancs (bimbo!) entre altres coses. Un cop vam estar al ferri vam començar a veure coses. I, tot i que no era fet per a veure ocells, el viatge va passar rapidíssim. Vam veure quasi un centenar de somorgollaires, somorgollaires alablancs, mascarells, gavinetes de tres dits, una baldriga pufí (bimbo!) i mamífers com foques comunes i dofins mulars. Mentre ens dirigiem cap al poble on hi havia el nostre següent Bed and Breakfast ens vam parar a la Fishnish Bay, on una piscifactoria atreia els ànecs marins. Vam veure-hi tres becs de serra mitjans (bimbo!) i dos éiders (bimbo!). Vam seguir fins a Tovermory i va anar al nostre Bed and Breakfast, a Dervaig.
El dia següent vam anar a fer tota una volta per Mull. Vam anar a unes quantes badies amb l'esperança de veure l'àguila marina, però no hi va haver sort. Però si que vam veure oques vulgars, éiders, grassets de costa (bimbo!), becuts, gavines cendroses, pòlits cantaires, bernats pescaires, aligots comuns, un falcó pelegrí, un grup de passerells becgrocs (bimbo!) i altres. A la tarda vam tornar a la Fishnish Bay. Aquest cop vam veure-hi un grup de 27 becs de serra mitjans, els dos éiders i dos calàbries petites (bimbo!). Finalment vam tornar.
El dia següent vam agafar el ferri a les 10 del matí i ens vam despedir de Mull.

Aligot (Buteo buteo).

Grasset de costa (Anthus petrosus).

Gavinot (Larus marinus).

Entrades populars d'aquest blog

On observar ocells als Aiguamolls de l'Empordà